Hvilke ydelser tilbyder Legal People?
Legal Peoples sagsbehandlere varetager opgaver indenfor mange arbejdsområder, herunder:
- Familieret
- Arveret – Dødsboer
- Testamenter og ægtepagter
- Selskabsret
- Konkursboer
- Tvangsauktioner
- Ejendomshandler (privat, erhverv, landbrug)
- Tinglysning
- Retssager (f.eks. ekstrakter og opsyn med minretssag)
- Strafferet
- Inkasso
- Ejendomsadministration
- Bogholderi
- SOME
- Telefonpasning
Er der specielle områder som du ønsker hjælp til, men som ikke er omfattet af ovenstående liste kan du ringe på telefon (+45) 939 939 40 eller skrive til os på kontakt@legal-people.dk og vi kan aftale nærmere herom.
Hvordan forløber processen?
Når du har indgået en aftale med Legal People og udvalgt din nye sagsbehandler i vores kartotek, vil næste skridt i processen være onboarding af din nye medarbejder i virksomheden.
Onboarding omfatter typisk følgende aktiviteter:
Orientering
Velkommen i virksomheden og introduktion til relevante kollegaer samt de arbejdsområder og sager, der skal behandles. Aftaler omkring ansvarsområder, opbevaring af fysiske dokumenter/sager osv. Dette kan enten gøres telefonisk, f.eks. på Teams eller ved at sagsbehandleren fysisk besøger din virksomhed.
Papirarbejde
Du og din nye sagsbehandler skal udfylde relevante dokumenter i løbet af de første par dage.
IT-opsætning
Din IT-afdeling skal oprette forskellige logins til din nye sagsbehandler, således at sagsbehandleren har adgang til det, der er relevant for at kunne løse de konkrete opgaver.